mandag 10. januar 2011

meg og mitt

tenkte å dele litt av min hverdag:) jeg er utrolig glad i dyr, og har fem selv. En AH på snart ett og ett halvt år ved navn zico, som vi har hatt siden han var valp, og Ah til ved navn strømmen, som blir 5 nå i mars. han har vi hatt snart ett år. da vi fikk han hadde han kun gått i spann. Da begynte en lang læringsprosess med å få han til å gå uten å rive ne over ende, og til å venne seg til inneliv. Og det tok ikke lang tid. Nå stortrives han inne og er en perfekt hund på alle måter :)

                                                        Strømmen<3
 Møt min elskede mann Thomas :) kunne ikke fått en bedre mann. er utrolig heldig som har fått han, og jeg er kjempelykkelig med han:) Her sammen med strømmen og zico.


                           
 Og her er to av våre katter. Simba og Turbo :) herlige katter som stortrives oppi åsen:)
Til slutt meg i bikkjebingen med de to trolla våre :))) kommer bilde av siste pusen senere, for han fikk vi igår ;)

Ha en strålende dag :)

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har fått deg :-)) Kjempefine biler av dere alle sammen :-))

    SvarSlett
  2. takk :) kom gjerne med innspill om hva du vil lese om :))

    SvarSlett