mandag 17. januar 2011

gubben er med på alt! ;)

Jeg har alltid vært en hesteperson. de siste åra har jeg kjørt for det meste, men siden ifjor sommer har jeg fått kava meg oppå hesteryggen igjen :) og det angrer jeg ikke på :) Jeg husker så godt gubben sa jeg bare kunne glemme å få han oppå en hest, veeeeel, det tok ikke lang tid ;) Er så glad jeg har en mann jeg kan gjøre alt med :D



 er så utrolig avslappende å dra ut i skogen på de svære dyra, og bare glemme alt. totalt stillhet i fra hverdagen. Alt virker med ett så utrolig bra!



ser det ikke koselig ut?

ha en strålende dag;)

2 kommentarer:

  1. Det ser kjempekoselig ut! Måtte nesten le når jeg så han på hesten, men så utrolig fint at dere kan finne på så mye fint sammen! :-) <3

    SvarSlett
  2. hihi du er ikke alene om det. det er komisk og sitsen derretter :p så lov å le, men han synes det er moro :D

    SvarSlett